iPhone kullanıcıları daha çok para harcıyor
Google Play Store’daki indirme sayısı App Store’u önemli bir farkla geride bırakırken, Apple’ın platformu 2024’ün ilk çeyreğinde neredeyse iki kat gelir elde etti. Bu eğilim şu soruyu akla getiriyor: iPhone kullanıcıları uygulamalara para harcama konusunda Android kullanıcılarından neden daha istekli?
Baskın Uygulama İçi Satın Alma İşlemleri: Google Play Store, üç kat daha fazla indirme sayısına sahip olmasına rağmen (8,4 milyara kıyasla 25,5 milyar), App Store’un gelirinin yarısından azını elde etti (24,6 milyar dolara kıyasla 11,2 milyar dolar). Android kullanıcılarının büyük bir kısmının ücretsiz uygulamaları tercih ettiği veya uygulama içi satın almalarda ücretsiz modelden daha az yararlandığı tespit edildi.
Demografi ve Harcanabilir Gelir: iPhone kullanıcılarının ortalama olarak Android kullanıcılarına göre daha yüksek harcanabilir gelire sahip olma ihtimali var. Apple cihazları genellikle premium bir fiyat noktasında konumlandırılıyor.
Uygulama Kalitesi ve Değer Algısı: App Store’un iyileştirme süreci de bir rol oynayabilir. Apple’ın daha sıkı uygulama inceleme süreci, App Store’da genel kalite algısının daha yüksek olmasına yol açabilir. Bu da kullanıcıların daha fazla değer ve daha gösterişli bir deneyim sunduğuna inandıkları uygulamalar için ödeme istekliliğini etkileyebilir.
Abonelik Hizmetleri ve Ücretsiz Modeller: App Store’da abonelik hizmetlerinin yaygınlığı da bir faktör olabilir. Abonelik tabanlı uygulamalar, yinelenen gelir akışları sunarak, tek seferlik satın alma modeline kıyasla potansiyel olarak kullanıcı başına daha yüksek toplam harcamaya yol açabilir.
Platforma Özel Uygulama Trendleri: Her platformda genellikle popüler olan uygulama türlerini dikkate almak önemlidir. Veriler, akıllı telefon kullanıcılarının en fazla parayı oyunlara harcadığını gösteriyor. iPhone kullanıcılarına kıyasla oyunlara harcama yapan Android kullanıcılarının yüzdesi daha yüksek (%65’e karşılık belirtilmemiş bir yüzde).
Google Play’de yapılan harcamaların daha büyük bir kısmının diğer uygulama kategorileriyle karşılaştırıldığında kullanıcı başına ortalama gelirin (ARPU) potansiyel olarak daha düşük olduğu bir kategoride yoğunlaşabileceği düşünülüyor.
Xiaomi’den fütüristik su tabancası
Efsane Türkiye’ye gelse alırım..
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
Mukemmel bir silah acaba ne kadar hızlı atıyor. [resim] [resim]
Fiyat makul olsa efsane olur gerçekten ya.
Vay bee, bu cihaz xiaomi çıktı ben de diyordum kim üretmiş..
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Über
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x’e de çekebilirsin falan 😀
Muskun alev tabancası vs bu
İstilacı güvercinlere karşı iyi olur. 5 10 dk da bir sopayı alıp kovalamak yordu artık.
Yakında su atan F18 falanda yaparlar 🙂
Hazneye kezzaplı su doldurup nişan almak yapmayın böyle şeyler yahu…
Xiaomi kendini çok geliştirdi artık her alanda kaliteli işler yapıyorlar.
fışkırttığı su mermi gibi isabetli gitmeyeceği için gereksiz diye düşünmüş olabilirler.
Lazer nişangah da eklenseymiş tadından yenmezmiş.